STEM Discovery Week 2018
Republičko takmičenje TIK 2014
Završno takmičenje za 2014. godinu održano je u Nišu, 01.06.2014. u elektrotehničkoj školi "Nikola Tesla". Po protokolu, takmičenje je otvoreno u 11:30h. Goste je pre svih pozdravio i poželeo im dobrodošlicu i uspeh u nadmetanju direktor škole Nebojša Sokolović. Sledi obraćanje predstavnika Školske uprave Niš, Dragana Geja, kao i predsednika Pedagoškog društva informatičara Dragana Ilića. Svi govornici su jednoglasno predočili značaj informatičke pismenosti u savremenom društvu i u vezi sa tim, na uticaj koji ovo takmičenje ima kako u podsticanju interesovanja mladih za proučavanje savremenih tehnologija.
Za učešće na republičkom takmičenju, kroz seriju od četiri regionalne smotre, izborilo se 56 dvočlanih timova iz svih delova zemlje. Od planiranih 112 učenika, trojica su bila sprečena da u nedelju dođu i pomognu svojim timskim drugovima u nadmetanju za što bolji plasman. Stoga je na Moodle testu učestvovalo 56 učenika, a na Android kvizu 53. Kompletan spiska takmičara i njihovih mentora možete preuzeti sa ovog LINKA.
Prvi kriterijum rangiranja u Moodle Testu je osvojeni broj poena. Ako više učesnika imaju isti broj poena, boljim se smatra onaj koji je test uradio za kraće vreme. Za ovu školski godinu, prva tri mesta na Moodle testu osvojili su sledeći učenici:
RB |
Škola/Ekipa |
Ime i prezime |
Razred |
Vreme |
Moodle ocena |
Moodle rang |
1 |
OŠ "Vuk Karadžić" Žitkovac TIM1 (mentor Milan Dinić) |
Anđela Janković |
8. |
8min 2s |
100.00 |
56 |
2 |
OŠ "Svetozar Marković Toza" Novi Sad TIM1 (mentor Olgica Rikanović) |
Veljko Tornjanski |
8. |
7min 10s |
95.00 |
55 |
3 |
OŠ "Vuk Karadžić" Žitkovac TIM2 (mentor Milan Dinić) |
Dušan Savović |
8. |
9min 00s |
91.67 |
54 |
Prvi kriterijum rangiranja u Android kvizu je osvojeni broj poena. Ako više učesnika imaju isti broj poena, kao drugi kriterijum se uzima broj pristiglih tačnih odgovora. Ako se desi da dva ili više učesnika imaju isti broj poena i poslali su podjednaki broj tačnih odgovora, boljim se smatra onaj koji je svoje tačne odgovore poslao za kraće vreme. Prva tri mesta Android kviza:
RB |
Škola/Ekipa |
Ime i prezime |
Razred |
Android ocena |
Android rang |
1 |
OŠ "Radoje Domanović" Beograd TIM1 (mentor Dragana Stanisavljević) |
Aleksandar Šmigić |
7. |
86 |
53 |
2 |
OŠ "Vuk Karadžić" Žitkovac TIM2 (mentor Milan Dinić) |
Milica Pavić |
8. |
75 |
52 |
3 |
OŠ "Vojislav Voka Savić" Lazarevac TIM1 (mentor Slađana Mačenovski) |
Aleksa Minić |
7. |
72 |
51 |
Učenici osmih razreda, koji su u pojedinačnim disciplinama osvojili jedno od prva tri mesta, dobijaju odgovarajući broj poena za upis u srednju školu. Za prva tri mesta u ekipnom plasmanu učenici su nagrađeni medaljama i primerenim robnim nagradama (1. mesto - tablet, 2.mesto - štampač. 3. mesto - slušalice), a mentorima su uručeni pehari. Konačan plasman prve tri ekipe u ovogodišnjem takmičenju:
- OŠ "Vuk Karadžić" Žitkovac TIM2 (android: Milica Pavić, moodle: Dušan Savović, mentor: Milan Dinić)
- OŠ "Vuk Karadžić" Žitkovac TIM1 ((android: Anđela Krstić, moodle: Anđela Janković, mentor: Milan Dinić)
- OŠ "Milinko Kušić" Ivanjica TIM1 ((android: Aco Ocokoljić, moodle: Stevan Čolanić, mentor: Miloratka SImeunović)
Kompletne rezultate možete preuzeti sa sledećih linkova:
Rezultate takmičenja učenika koji su se rešavali moodle test možete preuzeti ovde.
Rang listu takmičara koji su se nadmetali u Android kvizu možete preuzeti ovde.
Objedinjena rang lista, gde je prikazan timski plasman svih ekipa ja postavljena ovde.
U galeriji slika možete videti deo atmosfere sa završnog takmičenja, a u narednih par dana biće pripremljen bilten ovogodišnjeg takmičenja i data mogućnost njegovog download-a. Bilten će sadržati spiskove i kompletne izveštaje sa svih nivoa takmičenja. |
Zahvaljujemo se svim učesnicima, zatim školama partnerima u realizaciji, kao i učenicima ETŠ "Nikola Tesla" koji su svojim zalaganjem doprineli uspešnoj realizaciji takmičenja. Pre svega, neizmerno se zahvaljučemo Ministarstvu spoljašnje i unutrašnje trgovine i telekomunikacija koje je svojim sufinansiranjem omogućilo realizaciju programskih aktivnosti.